Ruilen & Retourneren

Retourneren
Een artikel gekocht in onze (web) winkel kunt u binnen 14 dagen, zonder opgaaf van reden, retourneren. Dit termijn gaat in op de eerstvolgende dag nadat u het artikel hebt ontvangen. U kunt naar de winkel komen, contact opnemen via info@depeperbol.nl (dit heeft onze voorkeur) of telefonisch, tel. +31 (0) 621502184 (tijdens openingstijden).

U ontvangt altijd een ontvangstbevestiging per mail. We zorgen voor een soepele afhandeling. Wilt u uw aankoop retourneren, dan kan dit via het retourformulier hieronder.

Na herroeping heeft u 14 dagen de tijd om de producten terug te sturen. U heeft dus na ontvangst van de gehele bestelling 14 dagen de tijd om te herroepen, en na herroeping nog eens 14 dagen om de producten terug te sturen. Sluit bij een retourzending bijvoorbeeld (een kopie van) de factuur bij.

De retourzending is voor kosten en risico van de verzender. Vraag bij het verzenden altijd om een Track & Trace nummer.  Natuurlijk storten we het bedrag zo spoedig mogelijk terug, maar in ieder geval binnen 7 dagen na het versturen van de retournering. Indien we binnen 14 dagen je retour verzending nog niet ontvangen hebben zullen we de betaling opschorten en je om een geldig Track & Trace nummer vragen.

Wanneer u het retour(product) verzendt, verpak het goed. Het beste is om de oorspronkelijke verpakking te gebruiken. Indien het retour(product) schade heeft opgelopen kunnen we dit in rekening brengen.

Download hier het retourformulier.

Verkeerde product ontvangen

We proberen altijd alles goed te versturen, maar soms maken we wel eens een foutje. Heeft u een verkeerd artikel ontvangen, laat het ons gelijk weten via info@depeperbol.nl. Binnen 1 werkdag komen we met een passende oplossing. Heeft u zelf het verkeerde artikel besteld? Geen probleem. In dit geval kunt u het product terugsturen. Neem wel altijd even contact met ons op. Kom naar de winkel, neem contact op via info@depeperbol.nl (dit heeft onze voorkeur) of telefonisch, tel. +31 (0) 621502184 (tijdens openingstijden). Voordat u een product retour stuurt, neem altijd eerst even contact met ons op. Een pakketjes kan zoekraken. Ook wij kunnen aan de buitenkant niet zien wat de bedoeling is.

Pakket en/of product is beschadigd

Een product goed verpakken is belangrijk. We gebruiken hiervoor goed en stevig verpakkingsmateriaal. Helaas komt het in een enkel geval toch voor dat er een product beschadigd raakt. Vervelend, maar we lossen het op. In sommige gevallen is alleen de doos beschadigd, maar de producten niet. Controleer dus eerst of er echt iets beschadigd is. Als het mogelijk is, maak dan een foto van de schade en neem contact met ons op. Vul je telefoonnummer in waarop u overdag bereikbaar bent, dan nemen we contact met u op en lossen we het samen snel op.

Klachten

Bent u niet tevreden en heeft u een klacht over een product of over ons? Laat het ons weten via Garantie & Klachten.